Pazartesi, Şubat 02, 2015

Okuma Etkinliği : Belalı Korumam - Canan Düzgan | Yorum + Çekiliş




Corleonis canan a. DüzgandanTutkunun doruklarında gezinen bir aşk romanı!

Güçlü, hırçın, asi Selin… 
Herkes onun kendi dünyasında, lüks içinde ve başına buyruk, özgürce yaşamak istediğini sanırken o, babasından daha çok güveneceği birinin özlemini taşıyor içinde.vBüyükbabasının onu korumak adına kişiliğini değiştirme isteği ve bu uğurda yaptıkları, planladığının tam aksine Selinin hayatını değiştiriyor. Korkuların gölgesinde başlayan aşkın dizginlenemez dalgaları arasında kıyıya vuran sadece tutku mudur dersiniz? 
Selin ve "koruması" Denizin hikâyesini okurken tutkulu bir aşkın özlemini duyacak olursanız, kitabı yeniden okuyabilirsiniz.

"Aklım karmakarışıktı ama hiçbir şey düşünmek istemiyordum. Kendimi yorgun ve savunmasız hissediyordum. Tüm kötü hislerden kurtuldum ve kendimi ona bıraktım. Öyle yumuşak, kibar ve baştan çıkarıcıydı ki. Beni etkiliyordu. Daha önce hissetmediğim duygulara sürüklüyordu. Başımı yavaşça kaldırdım ve yüzüne baktım. O da yüzüme baktı. Yine göz gözeydik ve de çok yakın. Bu beni kaçıran adam mıydı? Oysa kollarında bambaşka bir diyardaydım."



Herkese selamlar... Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu okuma etkinliği sayesinde çok güzel insanlarla tanıştım. Kitap bloggerı olmak bu yüzden çok keyifli. Bir kitap üzerinde güzel bir ekip çalışması yapıyorsunuz ve bunu hiç tanımadığınız ama size canı gönülden destek olan kişilerle yapıyorsunuz.. Açıkcası çok keyif aldığım bir etkinlik oldu diyerek gevezelik yapmayı bitiriyorum.

Canan Düzgan'ın kaleme aldığı ve Postiga Yayınlarının bizlere kavuşturduğu Belalı Korumam benim Pabuç serisinden sonra en keyifle okuduğum bir kitap oldu. Hemen kısaca size konuyu anlatıp bunun nedenleri açıklayacağım.

Selin kendine sonsuz güveni olan sert asi , dik başlı ve özgür ruhlu bir kızdır. Babası  onu ve annesini küçük yaşta başka bir kadın için terketmiştir. Annesi ve Selin ise babasının babası olan büyük babasıyla yaşamaya başlar. Selin'in annesi de Selin iyice büyüyünce evlenir ve eşiyle yurtdışına yerleşir. - Kısacası Selin'in büyük babasından başka kimsesi yoktur.- Büyük babası Selin'in güvenliği için koruma tutmak isteyince bizim inatçı kızımız bunu kabul etmez ve bir uçağa atlayarak Miami'ye gelir. Karizmatik , yakışıklı , seksi , adonis , ukala , haızr cevap kelimelerinin birleşerek oluşturdukları Deniz ismindeki adam Selin'i kaçırır vee aralarında şiddetli geçimsizlikle baş gösteren bir aşk doğar. 


Çok sulu bir yorum yapmayı düşünüyorum. Çünküüü kızlar pekala.. Deniz ile tanışmalısınız. Evet Deniz Aslan. Bay burnu havada adonisim benim. Size Deniz'i nasıl anlatabilirim ki. O anlatılmaz yaşanır. Espirili , zeki ve aşık. Mümkünse bir adet Deniz alabilir miyim tanrım? Hani bir reklam vardı hatırlasınız çocuk annesi için hem aşçı hem ayakkabı bağlayıcısı diye sıralıyordu. Deniz de hem yakışıklı hem karizmatik hem erkeksi hem güçlü hem eğlenceli hem zeki hem aşık hem kıskanç hem zengin hem haval hem adonis hem güzel gözlü hem sarışın hem hazır cevap hem arkadaş hem sevgili hem düşünceli hem ateşli hem sert hem duygusal hem sapık hem kibar....... böyle gider bu liste. Şöyle söyleyim ki ben Deniz' de Braden Carmichael'ı anımsadım. Aynen bu örnek size Deniz'in nasıl biri olduğu hakkında gerekli açıklamayı yapar. Yaşasın kızlar Artık bizim de bir Braden 'ımız var. Deniz Aslan.


Selin ise gerçekten benim bayılarak okuduğum eğlenceli kızlardan biriydi. Zeki , güçlü ve dik başlı. Tamam sizlere klasik kız gibi görünebilir ama hayır. Selin de kendine özgü benim çok ısındığım bir karakter oldu.

Kitaba gelecek olursam yazarın kalemini ben çok sevdim. Başta da dediğim gibi Asude'nin kaleminden sonra eğlenerek okuduğum ve okumaya devam edeceğim yazar oldu kendisi. Bir kere aşırı akıcı bir kitap. Tahminlerin yanlış çıktığı - açıkcası benim öyle oldu. Evliliklerinin çok aceleye geldiğini düşünürken yazar bombayı patlattı- aşırı güldüren ,yer yer ateşli ve ben Türk yazarlarımızın artık giderek kendilerini aşmalarını sevmeye başladım. En başından beri sürekli bir tebessüm bazen kahkahalara boğulduğum bazen ise hüzünlendiğim çok severek okuduğum ve kitaplığımda kesinlikle duracak olan bir kitap olarak kayıtlarıma geçiriyorum Belalı Korumam'ı.

Biraz uzun bir yorum oldu sanırım ama bu kitap böyle bir yorumu hak ediyor. Eğer eğlenceli diyaloglarla oluşturulmuş ateşli anlarla donatılmış gergin atışmaların olduğu bir kitap arıyorsanız Belalı Korumam tam size göre.Son olarak şunu söylemeliyim ki Bu Kitabı Alırsanız Asla Pişman Olmazsınız...



a Rafflecopter giveaway


4 yorum:

  1. Spoilerden koktum yorumu okuyamadım tam. Bekle beni kitabı bitirip geleceğim yine =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhafs bekliyorum valla o resmi gördüğümden beri ^_^

      Sil
  2. Okudum bitti=)
    Sevdim ama senin kadar değil. Ama sebebi var. Yorumuna katılıyorum ama bende kitap zehirlenmesi mevcut. yorum için sırf kitaba haksızlık etmemek için bekleyeceğim öyle gireceğim =)

    YanıtlaSil

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates